შეფასების რუბრიკები
ჯგუფური მუშაობის
შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმ სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა ამიტომ მისი მუშაობა სტიქიური
იყო
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა მაგრამ დროდადრო უხდებოდა
გეგმიდან გადახვევა
|
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულაგეგმით
გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არ განაწილებულა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს
შორის ფუნქციები არათნაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს
შორის ფუნქციები არათნაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო და ჯგუფის წევრებს
შორის ფუქციები სწორად იყო გადანაწილებული
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა, ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
|
ჯჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობით გარემო
|
ჯგუფში მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა და აქტიურ
და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობა იძაბებოდა.
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს
შორის ძირითადად პოზიტიური დამოკიდებულება იყო
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიურიდა სამუშაო ნაყოფიერი,
ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და თნამშრომლობითი ურთიერთობა
|
მოსწავლის შეფასების
ანალიტიკური რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმი
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
1
|
მოსწავლე აანალიზებს
რუსეთის კოლონიზატორული პოლიტიკის მიზანს საქართველოში.
|
მოსწავლე ვერ აანალიძებს
რუსეთის კოლონიზაციის პოლიტიკას საქარტველოში
|
მოსწავლე ცდილობს მაგრამ
ვერ ახერხებს გაერკვეს რუსეტის კოლონიზატორულ პოლიტიკის არსში.
|
მოსწავლე ცდილობს მაგრამ
ვერ ახერხებსგაერკვეს რუსეტის კოლონიზატორული პოლიტიკის არსში
|
მოსწავლე აანალიზებს
რუსეტის კოლონიზაც. პოლიტიკას საქართველოში მაგრამ უჭირს სიღრმისეული წვდომა
|
მოსწავლე აანალიზებს
რუსეთის კოლონიძ.პოლიტიკას საქართველოში, აქვს საკითხის სიღრმისეული წვდომა.
|
2
|
მოსწავლე მსჯელობს სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ
|
მოსწავლე ვერ მსჯელობს
სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ
|
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს
საქართველოში სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ
|
მოსწავლე მსჯელობს საქართველოში
სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ, მაგრამ საჭიროებს დახმარებას.
|
მოსწავლე მსჯელობს საქართველოში
სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ,
|
მოსწავლე მსჯელობს საქართველოში
სოციალური დაეროვნული საკითხების შესახებ იძლევა ღრმა ანალიძს ეროვნული მოტივის გადამწყვეტი მნიშვნელობის შესახებ.
|
3
|
მოსწავლემ ჩამოაყალიბა
თერგდალეულების პროგრამის ძირითადი მიმართულებები
და შეაფასა ი.ჭავჭავაძის როლი XIX
საუკუნის მე-2 ნახევარის.
ეროვნულ განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
|
მოსწავლემ ვერ ჩამოაყალიბა
თერგდალეულთა და ი.ჭავჭავაზის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევრის.ეროვნულ განმატავისუფლებელ
მოძრაობაში.
|
მოსწავლე ცდილობს ჩამოაყალიბოს თერგდალეულთა და ი.ჭავჭავაძის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევრის.ეროვნულ
განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
|
მოსწავლე ცდილობს ჩამოაყალიბოს
თეგდალეულთა და ი.ჭავჭავაძის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევარის.ეროვნულ
განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
|
მოსწავლე ცდილობს ჩამოაყალიბოს
თერგდალეულთა და ი.ჭავჭავაძის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევარის ეროვნულ
განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
|
მოსწავლემ ნათლად ჩამოაყალიბა
თერგდალეულთა პროგრამის ძირითადი მიმართულებები და სიღრმისეულად შეაფასა ი.ჭავჭავაზის
როლი ქართულ ეროვნულ განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
|
No comments:
Post a Comment