შეფასების რუბრიკა


შეფასების რუბრიკები

ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
1-4
5-6
7-8
9-10
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმ სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა ამიტომ მისი მუშაობა სტიქიური იყო
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადახვევა
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულაგეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათნაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათნაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო და ჯგუფის წევრებს შორის ფუქციები სწორად იყო გადანაწილებული
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა, ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
ჯჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობით გარემო
ჯგუფში მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა და აქტიურ და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობა იძაბებოდა.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური დამოკიდებულება იყო
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიურიდა სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და თნამშრომლობითი ურთიერთობა






მოსწავლის შეფასების ანალიტიკური რუბრიკა
N
კრიტერიუმი
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
1
მოსწავლე აანალიზებს რუსეთის კოლონიზატორული პოლიტიკის მიზანს საქართველოში.
მოსწავლე ვერ აანალიძებს რუსეთის კოლონიზაციის პოლიტიკას საქარტველოში
მოსწავლე ცდილობს მაგრამ ვერ ახერხებს გაერკვეს რუსეტის კოლონიზატორულ პოლიტიკის არსში.
მოსწავლე ცდილობს მაგრამ ვერ ახერხებსგაერკვეს რუსეტის კოლონიზატორული პოლიტიკის არსში
მოსწავლე აანალიზებს რუსეტის კოლონიზაც. პოლიტიკას საქართველოში მაგრამ უჭირს სიღრმისეული წვდომა
მოსწავლე აანალიზებს რუსეთის კოლონიძ.პოლიტიკას საქართველოში, აქვს საკითხის სიღრმისეული  წვდომა.
2
მოსწავლე მსჯელობს  სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ
მოსწავლე ვერ მსჯელობს სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს საქართველოში სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ
მოსწავლე მსჯელობს საქართველოში სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ, მაგრამ საჭიროებს დახმარებას.
მოსწავლე მსჯელობს საქართველოში სოციალური და ეროვნული საკითხების შესახებ,
მოსწავლე მსჯელობს საქართველოში სოციალური დაეროვნული საკითხების შესახებ იძლევა  ღრმა ანალიძს ეროვნული მოტივის  გადამწყვეტი მნიშვნელობის შესახებ.
3
მოსწავლემ ჩამოაყალიბა თერგდალეულების  პროგრამის ძირითადი მიმართულებები და შეაფასა ი.ჭავჭავაძის  როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევარის. ეროვნულ განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
მოსწავლემ ვერ ჩამოაყალიბა თერგდალეულთა და ი.ჭავჭავაზის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევრის.ეროვნულ განმატავისუფლებელ მოძრაობაში.
მოსწავლე ცდილობს ჩამოაყალიბოს  თერგდალეულთა და  ი.ჭავჭავაძის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევრის.ეროვნულ განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
მოსწავლე ცდილობს ჩამოაყალიბოს თეგდალეულთა და ი.ჭავჭავაძის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევარის.ეროვნულ განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
მოსწავლე ცდილობს ჩამოაყალიბოს თერგდალეულთა და ი.ჭავჭავაძის როლი XIX საუკუნის მე-2 ნახევარის ეროვნულ განმათავისუფლებელ  მოძრაობაში.
მოსწავლემ ნათლად ჩამოაყალიბა თერგდალეულთა პროგრამის ძირითადი მიმართულებები და სიღრმისეულად შეაფასა ი.ჭავჭავაზის როლი ქართულ ეროვნულ განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.


No comments:

Post a Comment

ტრენინგი: ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში ტრენერი: მარი მორჩილაძე  სასწვლო პროცესი იყო ძალიან საინტერესო, ბევრი რამ ისეთი ვისწავლეთ, რ...