პროექტის გეგმა.



სასწავლო   პროექტის     გეგმა.
1.        პროექტის  სახელწოდება. ქართლ-კახეთის დაპყრობა რუსეთის მიერ
2.       პროექტის   მთავარი  იდეა(თემა)  1-2   წინადადებით: მოსწავლეებმა უკეთ გაიგონ რუსეთის დამპყრობლური მიზნები საქართველოში. მისი გამარუსებელი შოვინისტური პოლიტიკა.
3.       პროექტის   აქტუალობა : მოსწავლე დღევანდელობასთან პარალელში გაანალიზებს XVIII-საუკუნის ბოლოსა და XIX-საუკუნის დასაწყისის საქართველოს როგორც საშინაო ასევე საგარეო ვითარებას, გამოიტანს სწორ დასკვნებს, რომ ის რაც ვერ შეძლეს არაბებმა, თურქ-სელჩუკებმა, მონღოლებმა ხმლით, ის მშვიდობიანად მოახერხა რუსეთის იმპერიამ. ნახევარი საუკუნის განმავლობაში დაიპყრო საქართველო და ქართველობის დეგრადაცია, გარუსება მოინდომა.
4.       პროექტის   მიზანი. პროექტის მიზანია ისტორიულ მოვლენებსა და წყაროებზე დაყრდნობით მოსწავლეებმა შეძლონ სწორი დასკვნების გამოტანა. განუვითარდეთ კრიტიკული აზროვნება, სწორი მსჯელობის უნარი, შეძლონ ისტორიული დორის სწორად აღქმა. ისტორიული პროექტი მიზნად ისახავს მოსწავლეთა პატრიოტული სულისკვეთების განვითარებას.
5.        მონაწილეთა   ასაკი; 14-15 წელი
6.       ვადები   ხანგრძლივობა; 1 კვირა.
7.       მოსალოდნელი   შედეგები  ,(პროდუქტები  ,რაც   შეიძლება   შეიქმნას): მოსწავლეები აღნიშნული საკითხის ირგვლივ მოიძიებენ მასალას ისტ-ის დახმარებით შექმნიან სლაიდებს, გაეცნობიან დამატებით ისტორიულ ლიტერატურას, შეაგროვებენ ფოტო მასალას.
8.       პროექტისათვის  საჭირო     რესურსები: წიგნი; პროექტორი; რუკა; დაფა; მარკერი; კომპიუტერი; პრინტერი; ინტერნეტი; რვეული.
9.         პროექტის   მსვლელობა(ძირითადი   აქტივობები): კლასის დაყოფა ჯგუფებად და მათთვის შესაბამისი დავალების მიცემის მიზნით მასალის მოძიება.
10.     საგნებთან  (საგნობრივ   ჯგუფებთან,   ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან   კავშირი; ისტორია; გეოგრაფია; ქართული; ისტ.
11.     პროექტის   ხელმძღვანელი(  მასწავლებელი): მანანა ხობუა
12.     ხელმძღვანელის  ელ.  ფოსტა: mananaxobu1@gmail.com

13.     პროექტის  ვებ-გვერდი/ ბლოგი’’ mananakhobuablogspot.com





No comments:

Post a Comment

ტრენინგი: ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში ტრენერი: მარი მორჩილაძე  სასწვლო პროცესი იყო ძალიან საინტერესო, ბევრი რამ ისეთი ვისწავლეთ, რ...